Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa
Nazwa stanowiska: specjalista/referent
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- gromadzenie i przechowywanie aktów prawnych i zarządzeń wewnętrznych,
- tworzenie Zarządzeń Dyrektora Muzeum,
- obsługa spraw związanych z korespondencją ze związkami zawodowymi, w tym ich archiwizacja;
- czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwianiem korespondencji,
- nadzór nad obiegiem dokumentów,
- sporządzanie oficjalnych pism biurowych zgodnie z zasadami korespondencji,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- przekazywanie i nadzór nad dostarczoną dokumentacją dla kontroli wewnętrznej jak i zewnętrznej,
- prowadzenie korespondencji między pracodawcą a działającymi związkami zawodowymi w ścisłej współpracy z innymi komórkami muzeum, których sprawa dotyczy,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
- zastępstwo w sekretariacie podczas nieobecności pracownika,
- koordynacja prac związanych z opracowywaniem planów, sprawozdań itp. oraz nadzór nad ich terminowością,
- bieżące monitorowanie strony Muzeum (BIP) i zgłaszanie wszelkich uwag/nieprawidłowości do informatyka bądź osoby zarządzającej stroną,
- koordynacja dokumentacji związanej z kontrolą zarządczą;
- archiwizacja dokumentów firmowych oraz archiwizacja w/w dokumentacji
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Zatrudnienie w Dziale Administracyjno-gospodarczym na wyznaczonym stanowisku pracy w wymiarze pełnego etatu /na zastępstwo/. Miejsce pracy: siedziba gł. muzeum przy Rynku Starego Miasta 20
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe lub średnie oraz 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
Wymagania dodatkowe:
- Podstawowa znajomość języka angielskiego.
- Zdyscyplinowanie, uprzejmość, niekonfliktowość, staranność, komunikatywność, dyspozycyjność;
- Otwartość, inicjatywa i zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole;
- Kultura osobista.
Wymagane dokumenty i oświadczenia :
- Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej;
- Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (skan);
- Klauzula o treści: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie dla potrzebnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO” (podpisana odręcznie).
Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres administracja@muzeumliteratury.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa
z dopiskiem rekrutacja dział administracyjno-gospodarczy
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 04.11.2024 r.
Pouczenie:
- Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum.
- Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
- Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.