Przejdź do treści

Oferta pracy: specjalista/referent

Pióro do pisania w szarym kolorze ze skuwką

Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

Nazwa stanowiska:  specjalista/referent

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  1. gromadzenie i przechowywanie aktów prawnych i zarządzeń wewnętrznych,
  2. tworzenie Zarządzeń Dyrektora Muzeum,
  3. obsługa spraw związanych z korespondencją ze związkami zawodowymi, w tym ich archiwizacja;
  4. czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwianiem korespondencji,
  5. nadzór nad obiegiem dokumentów,
  6. sporządzanie oficjalnych pism biurowych zgodnie z zasadami korespondencji,
  7. obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  8. przekazywanie i nadzór nad dostarczoną dokumentacją dla kontroli wewnętrznej jak i zewnętrznej,
  9. prowadzenie korespondencji między pracodawcą a działającymi związkami zawodowymi  w ścisłej współpracy z innymi komórkami muzeum, których  sprawa  dotyczy,
  10. prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
  11. zastępstwo w sekretariacie podczas nieobecności pracownika,
  12. koordynacja prac związanych z opracowywaniem planów, sprawozdań itp. oraz nadzór nad ich terminowością,
  13. bieżące monitorowanie strony Muzeum (BIP) i zgłaszanie wszelkich uwag/nieprawidłowości do informatyka bądź osoby zarządzającej stroną,
  14. koordynacja dokumentacji związanej z kontrolą zarządczą;
  15. archiwizacja dokumentów firmowych oraz archiwizacja w/w dokumentacji

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Zatrudnienie w Dziale Administracyjno-gospodarczym na wyznaczonym stanowisku pracy w wymiarze pełnego etatu /na zastępstwo/. Miejsce pracy: siedziba gł. muzeum przy Rynku Starego Miasta 20

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe lub średnie oraz 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;

Wymagania dodatkowe:

  1. Podstawowa znajomość języka angielskiego.
  2. Zdyscyplinowanie, uprzejmość, niekonfliktowość, staranność, komunikatywność, dyspozycyjność;
  3. Otwartość, inicjatywa i zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole;
  4. Kultura osobista.

Wymagane dokumenty i oświadczenia :

  1. Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej;
  2. Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (skan);
  3. Klauzula o treści: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie dla potrzebnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO” (podpisana odręcznie).

Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres administracja@muzeumliteratury.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

z dopiskiem rekrutacja dział administracyjno-gospodarczy

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 04.11.2024 r.

Pouczenie:

  1. Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum.
  2. Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
  3. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram