Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie prowadzi nabór kandydatek/kandydatów na wolne stanowisko pracy: Specjalista w Dziale Administracyjno – Gospodarczym
Zakres wykonywanych obowiązków:
Do zadań specjalisty ds. administracyjnych będzie należało:
- gromadzenie i przechowywanie aktów prawnych i zarządzeń wewnętrznych,
- tworzenie Zarządzeń Dyrektora Muzeum,
- czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwianiem korespondencji,
- nadzór nad obiegiem dokumentów,
- sporządzanie oficjalnych pism biurowych zgodnie z zasadami korespondencji,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- przekazywanie i nadzór nad dostarczoną dokumentacją dla kontroli wewnętrznej jak i zewnętrznej,
- prowadzenie korespondencji między pracodawcą a działającymi związkami zawodowymi w ścisłej współpracy z innymi komórkami muzeum, których sprawa dotyczy,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
- zastępstwo w sekretariacie podczas nieobecności pracownika,
- koordynacja prac związanych z opracowywaniem planów, sprawozdań itp. oraz nadzór nad ich terminowością,
- bieżące monitorowanie strony Muzeum (BIP) i zgłaszanie wszelkich uwag/nieprawidłowości do informatyka bądź osoby zarządzającej stroną,
- koordynacja kontroli zarządczej;
- archiwizacja dokumentów firmowych oraz archiwizacja w/w dokumentacji
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Minimalny staż pracy 3 lata;
- Preferowane kierunki: administracyjne, prawo, kulturoznawstwo.
- Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technicznych i merytorycznych, kreatywność.
- Umiejętność planowania i organizacji pracy,
- Znajomość obsługi systemu operacyjnego Windows, pakietu MS Office
Oferujemy:
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
- miejsce pracy w sercu Starego Miasta,
- pakiet medyczny,
- kasa zapomogowa –pożyczkowa,
- legitymacja pracownicza uprawnia do zniżek i bezpłatnych wejść do muzeów
w Polsce; - ubezpieczenie grupowe.
Wymagane dokumenty:
- cv;
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż;
- poniższą klauzulę podpisaną odręcznie o poniższej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko specjalisty zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Informacje ogólne:
Ofertę zawierającą należy złożyć do 22 grudnia 2023 roku. Oferty mogą być składane osobiście lub za pośrednictwem poczty pod adresem:
Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa, z dopiskiem lub w tytule wiadomości „rekrutacja – Dział Administracyjno – Gospodarczy” lub przesłanie drogą elektroniczną na adres:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
(oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone).