Przejdź do treści

Oferta pracy | Specjalista w Dziale Administracyjno – Gospodarczym

Pióro do pisania w szarym kolorze ze skuwką

Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie prowadzi nabór kandydatek/kandydatów na wolne stanowisko pracy: Specjalista w Dziale Administracyjno – Gospodarczym

Zakres wykonywanych obowiązków:

Do zadań specjalisty ds. administracyjnych będzie należało:

  1. gromadzenie i przechowywanie aktów prawnych i zarządzeń wewnętrznych,
  2. tworzenie Zarządzeń Dyrektora Muzeum,
  3. czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwianiem korespondencji,
  4. nadzór nad obiegiem dokumentów,
  5. sporządzanie oficjalnych pism biurowych zgodnie z zasadami korespondencji,
  6. obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  7. przekazywanie i nadzór nad dostarczoną dokumentacją dla kontroli wewnętrznej jak i zewnętrznej,
  8. prowadzenie korespondencji między pracodawcą a działającymi związkami zawodowymi  w ścisłej współpracy z innymi komórkami muzeum, których  sprawa  dotyczy,
  9. prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
  10. zastępstwo w sekretariacie podczas nieobecności pracownika,
  11. koordynacja prac związanych z opracowywaniem planów, sprawozdań itp. oraz nadzór nad ich terminowością,
  12. bieżące monitorowanie strony Muzeum (BIP) i zgłaszanie wszelkich uwag/nieprawidłowości do informatyka bądź osoby zarządzającej stroną,
  13. koordynacja kontroli zarządczej;
  14. archiwizacja dokumentów firmowych oraz archiwizacja w/w dokumentacji

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Minimalny staż pracy 3 lata;
  • Preferowane kierunki: administracyjne, prawo, kulturoznawstwo.
  • Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technicznych i merytorycznych, kreatywność.
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • Znajomość obsługi systemu operacyjnego Windows, pakietu MS Office

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • miejsce pracy w sercu Starego Miasta,
  • pakiet medyczny,
  • kasa zapomogowa –pożyczkowa,
  • legitymacja pracownicza uprawnia do zniżek i bezpłatnych wejść do muzeów
    w Polsce;
  • ubezpieczenie grupowe.

Wymagane dokumenty:

  • cv;
  • list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż;
  • poniższą klauzulę podpisaną odręcznie o poniższej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko specjalisty zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Informacje ogólne:

Ofertę zawierającą należy złożyć do 22 grudnia 2023 roku. Oferty mogą być składane osobiście lub za pośrednictwem poczty pod adresem:

Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa, z dopiskiem lub w tytule wiadomości  „rekrutacja – Dział Administracyjno – Gospodarczy” lub przesłanie drogą elektroniczną na adres:

kadry@muzeumliteratury.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

(oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone).

Facebook
Twitter
YouTube
Instagram