Przejdź do treści

Oferta pracy: adiunkt

Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy.

Nazwa stanowiska: adiunkt w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza (Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa)

INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA:
Zatrudnienie na stanowisku pracy: adiunkt, w wymiarze pełnego etatu. Miejsce pracy: Muzeum Władysława Broniewskiego ul. Jarosława Dąbrowskiego 51 00-561 Warszawa.

Wysokość wynagrodzenia brutto: ok. 7 125,00 – 8265,00 zł /uzależnione od stażu pracy/

DO GŁÓWNYCH ZADAŃ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  1. Współpraca z kierownikiem przy opracowywaniu planów pracy i sprawozdań z działalności oddziału, prowadzenie korespondencji.
  2. Współprowadzenie dokumentacji muzealiów, dbałość o ich stan zachowania, właściwe warunki eksponowania i bezpieczeństwo.
  3. Nadzór nad wypożyczeniami obiektów.
  4. Wykonywanie kwerend zgłoszonych do oddziału.
  5. Prowadzenie działalności edukacyjnej.
  6. Udostępnianie zbiorów zwiedzającym – oprowadzanie grup zorganizowanych i osób indywidualnych organizowanie wystaw, imprez i wydarzeń kulturalnych (odczytów, koncertów, spotkań literackich, promocji książek, spektakli z udziałem aktorów, itp.) związanych z patronem oddziału lub epoką.
  7. Propagowanie działalności Muzeum za pośrednictwem środków masowego przekazu oraz druków popularno-naukowych.
  8. Współpraca z działami/oddziałami Muzeum Literatury.
  9. Współpraca z instytucjami, organizacjami społecznymi, szkołami, uczelniami na rzecz upowszechniania literatury oraz czynny udział w przedsięwzięciach środowiskowych i odpowiednich programach krajowych.
  10. Udzielanie konsultacji z zakresu twórczości i biografii patrona oddziału.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Stanowisko adiunkta wynika z art. 32 a ust. 3 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach Dz. U. z 2022 r. poz. 385, co oznacza, że: warunkiem kandydatury jest dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich związanych z zakresem gromadzonych w muzeum zbiorów.
  2. Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  3. Dyspozycyjność – praca od poniedziałku do piątku.

WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Język angielski w stopniu komunikatywnym.

BENEFITY:

  1. Dofinansowanie do pakietu medycznego.
  2. Indywidualne ubezpieczenie zdrowotne.
  3. Legitymacja pracownicza uprawniający do zniżek i bezpłatnych wejść do Muzeów

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

  1. Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej.
  2. Kopia dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie oraz staż pracy.
  3. Klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
    z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO” (podpisana odręcznie)”.

Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kadry@muzeumliteratury.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem „rekrutacja adiunkt” do dnia 21.03.2025 roku.

POUCZENIE:

  1. Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje, w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum.
  2. Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
  3. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
  4. Dokumenty pozostałych osób będą do odebrania w Muzeum przez okres 7 dni od zakończenia naboru.
  5. Jeśli dokumenty nie zostaną odebrane w terminie o którym mowa w pkt. 5 będą zniszczone przez komisję w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji.
  6. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 21.03.2025.
  7. Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1), dalej zwanego RODO informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Literatury imienia Adama Mickiewicza w Warszawie z siedzibą przy ul. Rynek Starego Miasta 20 (00-272) Warszawa.
  2. Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: iod@muzeumliteratury.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  4. Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  5. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
    a) 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§1 oraz § 3-5-ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
    b) 2art. 6ust. 1lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
    c) 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
  6. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
  7. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
    a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    d) prawo do usunięcia danych osobowych;
    e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  9. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221§1 oraz §3-5 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  10. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawiązanej z Administratorem Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram