Przejdź do treści

Nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy specjalista ds. zamówień publicznych

Pióro do pisania w szarym kolorze ze skuwką

TREŚĆ OGŁOSZENIA

Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy specjalista ds. zamówień publicznych w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA:

Zatrudnienie w Dziale Administracyjno – Gospodarczym na stanowisku pracy: specjalista ds. zamówień publicznych w wymiarze pełnego etatu.

Miejsce pracy: siedziba gł. muzeum przy Rynku Starego Miasta 20.

DO GŁÓWNYCH ZADAŃ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  1. Organizowanie i prowadzenie przy współudziale zespołów merytorycznych postępowań, udział w pracach komisji przetargowych oraz ich obsługa biurowo-organizacyjna,
  2. Prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzanymi postępowaniami, przygotowywanie projektów umów, opinii w zakresie prowadzonego postępowania oraz aktów wewnętrznych ML,
  3.  Przygotowanie pism i wystąpień do właściwych instytucji kontrolujących oraz audytujących przebieg postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  4. Sporządzanie i publikowanie sprawozdań i raportów,
  5. Archiwizacja dokumentów dot. zamówień publicznych.
  6. Sporządzanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej
  7. Rozliczanie zamówień publicznych, weryfikacja, prowadzenie rejestru i opisywanie faktur,
  8. Prowadzenie, a także weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych wyłączonych spod reżimu ustawy Prawo zamówień publicznych,
  9. Śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz przepisów z zakresu udzielania zamówień z zakresu działalności kulturalnej,
  10. Przygotowywanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych muzeum,
  11. Prowadzenie rejestru wszystkich zamówień publicznych muzeum,
  12. Bieżąca weryfikacja przepisów wewnętrznych muzeum dotyczących realizacji procedur zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej,

13. Udział w obsłudze kontroli, w szczególności przygotowywanie dokumentów do weryfikacji,

14. Wykonywanie zadań wynikających z bieżącej działalności Działu Administracji,

15. Koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do akceptacji radcy prawnemu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych, w tym co najmniej rok doświadczenia w zakresie przygotowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiającego,
  2. Wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne),
  3. Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych na podstawie ustawy PZP;

.WYMAGANIA DODATKOWE:

  1.  Znajomość narzędzi pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
  2. Dodatkowy atutem będzie znajomość platformy e-zamówienia oraz ukończone kursy i szkolenia z zakresu stosowania ustawy PZP.

TERMIN OGŁOSZENIA:

18.04.2025 r.

WYNAGRODZENIE:

Wysokość wynagrodzenia na okresie próbnym  brutto: ok. 7 750,00 – 8 990, 00 /uzależnione od stażu pracy/

BENEFITY:

  1. umowę o pracę,
  2. przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta,
  3. pakiet medyczny, indywidualne ubezpieczenie zdrowotne,
  4. legitymacja pracownicza uprawniający do zniżek i bezpłatnych wejść do Muzeum.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA :

1.  Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej;

2.  Kopia dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie oraz staż pracy;

3.  Inne należy wpisać jakie.

4.  Klauzula o treści: ” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie

o ochronie danych) zwanego RODO” (podpisana odręcznie).

Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres administracja@muzeumlitertury.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem  rekrutacja administracja.

POUCZENIE:

  1. Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje, w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum.
  2. Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
  3. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
  4. Dokumenty pozostałych osób będą do odebrania w Muzeum przez okres 7 dni od zakończenia naboru.
  5. Jeśli dokumenty nie zostaną odebrane w terminie o którym mowa w pkt. 4 będą  zniszczone przez komisję w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji.
  6. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 18.04.2025.
  7. Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Literatury imienia Adama Mickiewicza w Warszawie
    z siedzibą przy ul. Rynek Starego Miasta 20 (00-272) Warszawa.
  2.  Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: iod@muzeumliteratury.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  4. Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  5. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  6. 1 art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§1 oraz § 3-5-ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
  7. 2 art. 6 ust. 1 lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
  8. 3 art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
  1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
  2. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  3. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    • prawo do usunięcia danych osobowych;
    •  prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221§1 oraz §3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawiązanej z Administratorem Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram