Przejdź do treści

Nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy asystent/adiunkt w Dziale Fonicznym

Fragment maszyny do pisania

TREŚĆ OGŁOSZENIA

Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy asystent/adiunkt w Dziale Fonicznym, Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA:

Zatrudnienie na stanowisku pracy: asystent/adiunkt, w wymiarze pełnego etatu. Miejsce pracy: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa.

DO GŁÓWNYCH ZADAŃ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  1. przeprowadzanie, gromadzenie i opracowywanie naukowe nagrań wywiadów z pisarzami do celów archiwalnych;
  2.  filmowanie i nagrywanie spotkań, wystaw i imprez literackich odbywających się w Muzeum i poza nim;
  3. tworzenie komputerowej bazy zbiorów działu fonicznego;
  4. przechowywanie i zabezpieczanie posiadanych zbiorów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Stanowisko adiunkta wynika z art. 32 a ust. 3 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach Dz. U. z 2022 r. poz. 385, co oznacza, że: warunkiem kandydatury jest „dyplom ukończenia studiów ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich związanych z zakresem gromadzonych w muzeum zbiorów”;
  2. Stanowisko asystenta wynika z art. 32 a ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach Dz. U. z 2022 r. poz. 385, co oznacza, że: warunkiem kandydatury jest „dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia związanych z zakresem gromadzonych w muzeum zbiorów”

WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Doświadczenie  na podobnym stanowisku.
  2. Dyspozycyjność – praca od pn. do pt.
  3. Język angielski w stopniu komunikatywnym.

TERMIN OGŁOSZENIA:

13.04.2025 r.

WYNAGRODZENIA:

Wysokość wynagrodzenia brutto: ok. 7 125,00 – 8 265,00 zł /uzależnione od stażu pracy/

BENEFITY:

  1. umowę o pracę,
  2. dofinansowanie do pakietu medycznego,
  3. indywidualne ubezpieczenie zdrowotne,
  4. legitymacja pracownicza uprawniający do zniżek i bezpłatnych wejść do Muzeum.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA :

1.  Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej;
2.  Kopia dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie oraz staż pracy;
3.  Inne należy wpisać jakie.
4.  Klauzula o treści: ” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie

o ochronie danych) zwanego RODO” (podpisana odręcznie).

Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kadry@muzeumliteratury.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem: rekrutacja adiunkt/asystent Dział Foniczny do dnia 13.04.2025 roku.

POUCZENIE:

  1. Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje, w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum.
  2. Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
  3. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
  4. Dokumenty pozostałych osób będą do odebrania w Muzeum przez okres 7 dni od zakończenia naboru.
  5. Jeśli dokumenty nie zostaną odebrane w terminie o którym mowa w pkt. 4 będą  zniszczone przez komisję w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji.
  6. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 13.04.2025.
  7. Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Literatury imienia Adama Mickiewicza w Warszawie z siedzibą przy ul. Rynek Starego Miasta 20 (00-272) Warszawa.
  2.  Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: iod@muzeumliteratury.pl lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  4. Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  5. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  6. 1 art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§1 oraz § 3-5-ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
  7. 2 art. 6 ust. 1 lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
  8. 3 art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
  1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
  2. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  3. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    • prawo do usunięcia danych osobowych;
    •  prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221§1 oraz §3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawiązanej z Administratorem Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Facebook
Twitter
YouTube
Instagram