TREŚĆ OGŁOSZENIA:
Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy – konserwator obiektu w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa
INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA:
Zatrudnienie na umowę o pracę w Dziale Administracyjno-Gospodarczym na stanowisku pracy: konserwator obiektu, w wymiarze pełnego etatu, od 01.06.2025 roku.
Miejsce pracy: siedziba główna przy Rynku Starego Miasta 20 wraz z Oddziałami (ul. Trawiasta, ul. Jarosława Dąbrowskiego 51, Al. Niepodległości 210 m. 10, ul. Progi 1 m. 13)
DO GŁÓWNYCH ZADAŃ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- Dbanie na bieżąco o czystość i estetyczny wygląd w obiekcie oraz wokół budynku (w tym wywieszanie flagi państwowej).
- Mycie szyb i luster (wg potrzeb).
- Mycie posadzek pomieszczeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku oraz lamperii, balustrad, parapetów, itp. (wg potrzeb lecz nie rzadziej niż raz w tygodniu).
- W sezonie zimowym: oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota oraz posypywanie piaskiem w czasie gołoledzi wszystkich chodników, schodów i przejść oraz z ciągów komunikacyjnych,
- W sezonie letnim: pielęgnacja zieleni w ogrodzie muzeum, pielenie, nawożenie i podlewanie roślin oraz koszenie trawy.
- Wykonywanie drobnych napraw i usuwanie usterek; hydraulicznych, ślusarskich; drobne prace malarskie, remontowe, pomoc w montażu wystaw i pokazów w siedzibie gł. i oddziałach ML.
- Pomoc logistyczna przy wydarzeniach organizowanych w Muzeum.
- Wykonywanie czynności spedycyjnych oraz konwojowanie przewożonego ładunku, pomoc przy rozładunku dostaw oraz dystrybucji wyposażenia i materiałów do pomieszczeń muzealnych.
- Nadzorowanie wszelkich prac remontowo- modernizacyjnych oraz usługowych wykonywanych w budynku przez firmy zewnętrzne.
- Niezwłoczne zawiadamianie kierownika o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz podejmowanie, w miarę możliwości, doraźnych środków niezbędnych do ochrony pracowników i mienia przed zaistniałymi zagrożeniami.
- Dbanie o należyty stan narzędzi przeznaczonych do utrzymania porządku i czystości.
- Wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości powierzonych pomieszczeń i terenu wynikających z przepisów i zarządzeń Dyrektora Muzeum.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku .
- Wykształcenie zasadnicze lub średnie.
TERMIN OGŁOSZENIA: do 11.05.2025 roku
TERMIN ROZPOCZECIA PRACY: od 1.06.2025 roku
BENEFITY:
- Przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta.
- Pakiet medyczny, indywidualne ubezpieczenie zdrowotne.
- Legitymacja pracownicza uprawniający do zniżek i bezpłatnych wejść do Muzeum.
- Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej.
- Kopia dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie oraz staż pracy.
- Inne należy wpisać jakie.
- Klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO” (podpisana odręcznie).
Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres rekrutacja@muzeumlitertury.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem rekrutacja administracja.
POUCZENIE:
- Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje, w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum.
- Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
- Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
- Dokumenty pozostałych osób będą do odebrania w Muzeum przez okres 7 dni od zakończenia naboru.
- Jeśli dokumenty nie zostaną odebrane w terminie o którym mowa w pkt. 4 będą zniszczone przez komisję w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji.
- Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 11.05.2025.
- Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:
- Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Literatury imienia Adama Mickiewicza w Warszawie z siedzibą przy ul. Rynek Starego Miasta 20 (00-272) Warszawa.
- Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: iod@muzeumliteratury.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
a) 1 art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§1 oraz § 3-5-ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
b) 2 art. 6 ust. 1 lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
c) 3 art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody). - Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
- Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do usunięcia danych osobowych;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). - Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221§1 oraz §3-5 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawiązanej z Administratorem Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.